Jak brzy získat neodolatelná stehna a pozadí?

Fitness stroje jsou neustále vylepšovány s cílem vyhovět všem přáním uživatelů. A protože jsou nyní velmi žádaná pevná stehna a pozadí, byl vyvinut robustní magnetický rotoped-recumbent a veslovací trenažér v jednom.

Recumbent a veslovací trenažér 2v1 je univerzální posilovací stroj pro zpevnění celé postavy. Získáte v něm:

  • Veslovací trenažér, který zpevňuje a posiluje především zádové a břišní svaly, což je prevence dnes velmi častých bolestí zad.
  • Recumbent, ergonomický a velmi pohodlný rotoped, jehož sedlo s opěradlem připomíná spíše křeslo. Umožňuje komfortní trénink svalů dolní části těla, přičemž nezatěžuje klouby.

Veslovací trenažér i recumbent jsou účinné stroje pro posílení a zpevnění svalů nohou a hlavně hýždí. Při pravidelném tréninku na tomto stroji 2v1 tak brzy získáte neodolatelné stehna i pozadí. Hladký, přirozený a díky tomu bezpečný pohyb jak při veslování, tak při šlapání na recumbentu je ideální pro každého, komu není doporučen běh, tedy i pro starší osoby a rekonvalescenty.

Moderní funkce stroje

Veslovací trenažér a recumbent 2v1  neustále monitoruje váš trénink pomocí kvalitního computeru, který zobrazuje všechny potřebné tréninkové hodnoty. Navíc díky propojení computeru s měřičem tepové frekvence v rukojetích sedátka recumbentu (a případně bezdrátovému propojení computeru s hrudním pásem) můžete na displeji neustále sledovat svou tepovou frekvenci a přizpůsobovat jí intenzitu cvičení. Tím dosáhnete maximální účinnosti vašeho tréninku.

To však ještě není všechno. Stroj využívá takzvaný BeltDrive systém, díky kterému je jeho provoz zcela tichý. Můžete ho mít i v paneláku, nikoho nerušíte a v klidu sledujete televizi nebo posloucháte hudbu. Cvičení vám tak ubíhá rychleji. Díky sedlu a zádové opěrce máte při něm i pohodlí. Stroj se dá také snadno složit, takže nepřekáží a je k dispozici pro další použití.

A na závěr jedna recenze odrážející zkušenosti manželů: "Velká spokojenost, zatím cvičím denně, stroj hezky protáhne celé tělo, určitě doporučuji všem, kteří nechtějí nebo nemají čas na pravidelné cvičení v posilovně. Dispej přehledně ukáže rychlost, ujeté km, spálené kalogie, tepovou frekvenci a podobně. Osm stupňů zátěže plně stačí, jde spíš o vytrvalost cvičení. Zatím jsem na zátěži 4-5, manžel šel z počáteční 8 na 5-7."


Publikováno: 8. 7. 2016